معجزه طب سنتی در کاهش دردهای قاعدگی

برای شروع، صاف بنشینید و یک دستتان را پشت سر خود قرار دهید و سرتان را به آرامی و تا زمانی که کشش را حس میکنید، به سمت جلو بکشید. ۷۰% از داوطلبان از درمان خود راضی بودند و ۳۲ % گفتند که بخاطر اثرات این روش درمان توانستهاند مصرف داروهای عفونت سینوسی خود را کاهش دهند. التهاب و خلط گرفتگی سینوسها را نیز میتوان با ماساژ کف پا درمان کرد. ماساژ شبانه کف پاها ، علاوه بر بهبود گردش خون ، با بالا رفتن فشار خون نیز مقابله می کند .

بارها شنیده ایم که پاها قلب دوم انسان هستند یا کلید حفظ سلامت بدن در پاها است. پزشک میتواند هرگونه شرایط سلامتی که ممکن است باعث ناراحتی شدید شما شود، مانند فیبروئید ها یک بیماری انتقال یافته جنسی، اندومتریوزیزم، التهابات لگنی یا اختلالات جدی قاعدگی را درمان کند. همچنین رفلکسولوژی میتواند خستگی ناشی از بیماری ام اس را نیز تسکین دهد. مطالعاتی که در زمینه رفلکسولوژی انجام شده است نشان می دهد ماساژ مختصر و مکرر پاها می تواند احساس اضطراب و افسردگی را کاهش دهد.

ادم یا ورم ساق و مچ پاها در اثر تجمع مایع در پا معمولا در اثر نشستن یا ایستادن طولانی مدت ایجاد میشود. کاهش درد قاعدگی با روش های طب سوزنی فعالیتتان را افزایش دهید: در اثر ورزش کردن و هرگونه فعالیت اندروفین ها در بدن آزاد میشوند که در تقویت خلق و خوی و کاهش درد تاثیر گذار هستند. موثرترین روش های طب سنتی برای کاهش درد قاعدگیراه و روش های خانگی و طبیعی برای کاهش درد قاعدگی خورد و خوراک تان را تغییر دهید در این شرایط خوردنتان را متفاوت کنید، سعی کنید مصرف چربی را کاهش و مصرف سبزیجات را افزایش دهید.یک رژیم غذایی کم چرب،التهاب را در کل بدن شما کاهش میدهد.علاوه بر این به طور کلی باعث سلامت شما میشود.

ماساژ دادن پروستات خود راهی برای تخلیه مایعات از مجاری پروستات شما میباشد. حدود ۱۵۰ فرد بزرگسال مبتلا به عفونت سینوسی مزمن با دو روش شستشوی بینی توسط خود فرد و رفلکسولوژی روزانه به مدت دو هفته درمان شدند و هر دو گروه بهبود یکسان و قابل توجهی داشتند. تحقیقی هم نشان داد بیماران مبتلا به واریس که تحت درمان رفلکسولوژی قرار گرفته بودند اضطراب شان کم و مدت دردشان کوتاه تر شده بود . کاهش درد قاعدگی با کمپرس گرم کاهش درد قاعدگی با ماساژ با روغن ها: با استفاده از روغن های معطر مخصوص و ماساژ میتوانید به درمان درد گرفتگی قاعدگی کمک کنید.با استفاده از روغن های مانند اسطوخودوس ، مریم گلی ، میتوانید طول مدت درددوران قاعدگیی را کوتاه کنید.

یکی از بهترین درمان ها برای افزایش جریان خون به دستگاه تناسلی، ماساژ رحم و تخمدان هاست. برای مثال، افرادی که پاهایشان در اثر دیابت زخم شده- که یکی از عوارض اصلی مرض قند است- به مرور زمان در اثر ماساژ کف پا متوجه میشوند که دوران درمان زخمهایشان تا حد چشمگیری کاهش یافته است. به منظور بهره مندی از مزایای بیشتر و هدفمند ماساژ کف پا، سعی کنید کمی رفلکسولوژی انجام دهید. به یاد داشته باشید که رفلکسولوژی یک روش درمانی پیچیده است و نتایج و فواید آن را بلافاصله مشاهده نخواهید نمود.

به یاد داشته باشید هرچقدر کمتر در خصوص چیزی بدانید، بیشتر وحشت می کنید. بیشتر علائم رایج پیش از قاعدگی یعنی اضطراب ، خستگی ، سردرد ، نوسانات خلق و خو ، تحریک پذیری و افسردگی را می توان با ماساژ مختصر پا هر شب قبل از خواب کاهش داد . طبق روال همیشه لطفا قبل از انجام این ماساژ در مورد آن با پزشک معالج خود مشورت کنید و بدن خود را در مورد آماده بودن برای انجام آن چک کنید. فارغ از اینکه کدام نوع ماساژ محبوبیت و رواج بیشتری دارد، باید ببینید برای کدام ناحیه از بدن خود ماساژ میخواهید و هدف شما از دریافت آن چیست.

که موجب می شود شما در زمان خرید به نوع آن بیشتر دقت داسته باشید. نتایج یک تحقیق نشان داد که ماساژ کف دست یا پا در بیمارانی که تازه عمل جراحی انجام دادهاند بیشتر از بیمارانی که فقط داروی مسکن مصرف کردهاند، به تسکین درد کمک کرده است. چند ساعت بعد نتیجه کار شما آشکار خواهد شد، اما هر چه بیشتر بگذرد و بیشتر از این نوع ماساژ استفاده کنید، نتایج بهتری می گیرید. در این بخش از سلامت نمناک چند تکنیک وجود دارد تا بتوانید به طور طبیعی درد را کاهش دهید و احساس بهتری داشته باشید.

مطالعه ای که در دانشگاه میامی انجام شد ، نشان داد که بیماران مبتلا به زوال عقل که سه بار در هفته ماساژ ده دقیقه ای پاها را تجربه کرده بودند، روحیه بهتری داشته و اضطراب شان کم شده بود. یک مطالعه در سال 2012، 48 زن که درد قاعدگی داشتند را در دو گروه جداگانه بررسی کرد. اکثر تحقیقات اخیر نشان دادهاند زنانی که زایمان سزارین داشتهاند پس از ماساژ کف پا درد کمتری نسبت به زنانی که پس از سزارین ماساژ دریافت نکردهاند، داشتند. هر چند این مسئله اغلب تاثیر فیزیکی چندان قابل توجهی ندارد ، اما می تواند موجب درد کف پا شود .

طبق برخی دیگر از تئوریهای مطرح شده، ماساژ میتواند مواد خاصی را در بدن ترشح کند که منجر به بهبود درد میشود؛ برای مثال، «سروتونین» یا «اندورفین»؛ حتی ممکن است سبب تغییرات فیزیکی در بدن شود که بهبودی را به دنبال دارد. کورکومین، یک ماده شیمیایی طبیعی در زردچوبه، ممکن است به کاهش علائم سندرم قبل از قاعدگی (PMS) کمک کند. ماساژ درمانی هنر رایحه درمانی، استفاده از روغن های اسانسی برای حفظ سلامت فیزیکی، روانی ومعنوی، روش بسیار جالبی است که تاثیرات درمانی ماساژ را چند برابر می کند.

این نوع به آسانی قابل استفاده است و می توانید آن را با خود حمل کنید. این چای گیاهی را دو بار در روز ، سه روز قبل از تاریخ شروع قاعدگی خود مصرف کنید و آن را تا زمان از بین رفتن درد ادامه دهید.اگر این چای داغ مصرف شود، تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت. 2) همچنین می توانید مقداری از برگ های ریحان را برداشته و آب آنها را بگیرید و 2 قاشق چای خوری از آنرا به فنجانی آب گرم اضافه نمایید و در دوران قاعدگی روزانه سه مرتبه آنرا مصرف کنید. رازیانه: یک قاشق چای خوری دانه های رازیانه را به یک فنجان آب جوش بیفزایید ، مخلوط را مجددا به مدت 5 دقیقه حرارت دهید.اجازه دهید تا کمی خنک شود و سپس یک قاشق چای خوری عسل بیافزایید و به خوب هم بزنید.

سپس با انگشت یا دستمال دهان و حلق را پاک کرده و عملیات دوباره آغاز میشود. گرفتگی قاعدگی ،گرفتگی یا درد زیر شکماست. این چای را سه بار در روز در طول دوره قاعدگی بنوشید.همچنین میتوانید زنجبیل را در غذا های خود اضافه کنید و یا آن را به تنهایی مصرف کنید. کاهش درد قاعدگی با تخم کتان: زمانی که از گرفتگی قاعدگی رنج میبرید روزانه یک تا دو قاشق غذا خوری تخم کتان استفاده کنید.همچنین میتوانید آن را روی سالاد ، غلات ، ماست و یا اسموتی های خود بپاشید و مصرف کنید.

پوشش های عضلات رحم را از بین میبرد و این زمانی است که برخی از زنان درد بیشتری را تحمل میکنند و برای یرخی دیگر به اندازه ای شدید نیست که آنها را از انجام فعالیت های روزانه دور نگه دارند. تا دیگر زمانی برای اخذ نوبت و مراجعه به مراکز ماساژ درمانی صرف نکنید. فراموش نکنید که رازیانه خونریزی را تشدید میکند؛ بنابراین از مصرف خودسرانهی آن جدا خودداری کنید.

رازیانه عالی برای کاهش درد قاعدگی چای بابونه برای کاهش درد قاعدگی: یک فنجان آب را بجوشانید و سپس یک عدد چای کیسه ای حاوی بابونه را درون آن بیاندازید.از یک درپوش استفاده کید و به مدت 10 الی 15 دقیقه صبر کنید و سپس برای طعم دهی، از مقداری آبلیمو یا عسل استفاده کنید. تغییر تغذیه برای کاهش درد قاعدگی چای بیشتری بخورید تا درد قاعدگی تان کاهش یابد: چای برای کمک به درد قاعدگی بسیار موثر است.میتوانید هرگونه طعم چای را انتخاب کنید.چای با روغن نعنا میتواند بسیار تاثیر گذار باشد و چای بابونه هم سطح گیلیسین ادرار را افزایش میدهد و به گرفتگی عضلانی کمک میکند و به عنوان یک آرام بخش عمل میکند.

تعداد افرادی که فشار خون بالا دارند رو به افزایش و تا حدود زیادی به افزایش استرس و سایر عوامل محیطی مربوط است. یکی از قدیمی ترین درمان های خانگی استفاده از گرما است که ماهیچه ها را آرام میکند و جریان فشار خون در بافت ها را افزایش میدهد.مبتوانید از کمپرس آب گرم زیر شکم تان استفاده کنید و یا یک دوش آب گرم بگیرید. 1. در محلی راحت بنشینید، یکی از پاها را خم کرده و و آن را به ران مخالف تکیه دهید.

دیدگاهتان را بنویسید