ماساژ در منزل با [تعرفه مناسب] – مرکز توانبخشی ایرانیان

با اینکه ماساژ حرفهای کف پا یک روش درمان خوشایند و دوست داشتنی است، اما نمیتوان هر روز این کار را انجام داد و برای مفید بودن درمان نیز نباید هر روز ماساژ کف پا را انجام داد. درد در ناحیه شکم،ران و کمر در هنگام قاعدگی معمول است.در واقع حدودی نیمی از زنان یک یا سه روز در ماها از چنین دردها رنج میبرند. کاهش درد قاعدگی با تخم کتان: زمانی که از گرفتگی قاعدگی رنج میبرید روزانه یک تا دو قاشق غذا خوری تخم کتان استفاده کنید.همچنین میتوانید آن را روی سالاد ، غلات ، ماست و یا اسموتی های خود بپاشید و مصرف کنید.

8. اکنون به آرامی قسمت پایینی واژن را به جلو و عقب ماساژ دهید، انگشتان شست خود را به کناره های واژن خود وصل کرده و بافت را به آرامی به جلو بکشید، همانطور که سر نوزاد در حین زایمان انجام می دهد. حدود ۱۵۰ فرد بزرگسال مبتلا به عفونت سینوسی مزمن با دو روش شستشوی بینی توسط خود فرد و رفلکسولوژی روزانه به مدت دو هفته درمان شدند و هر دو گروه بهبود یکسان و قابل توجهی داشتند. در حقیقت، خانمی که در گروه ماساژ قرار داشته و به طور منظم ماساژ پا دریافت میکرده پاهای لاغرتری (دور پای کوچکتری) نسبت به افراد گروه کنترل داشت.

تحقیقی هم نشان داد بیماران مبتلا به واریس که تحت درمان رفلکسولوژی قرار گرفته بودند اضطراب شان کم و مدت دردشان کوتاه تر شده بود . بیشتر علائم رایج پیش از قاعدگی یعنی اضطراب ، خستگی ، سردرد ، نوسانات خلق و خو ، تحریک پذیری و افسردگی را می توان با ماساژ مختصر پا هر شب قبل از خواب کاهش داد . پزشک علائم شما را چک می کند که از استرس یا چیزهای دیگر نباشد.

در برخی موارد ، ماساژ کف پا هر شب پیش از خواب می تواند به تسکین درد ناشی از این مشکلات کمک کرده و در بعضی موارد آنها را درمان کند . کاهش درد قاعدگی با نوشیدن چای از طب سوزنی برای کاهش درد قاعدگی استفاده کنید: این درمان ،تهوع و استفراغ ناشی از شیمی درمانی را کاهش میدهد و علاوه بر آن برای درمان درد گرفتگی های قاعدگی نیز مفید است.طب سوزنی کمک میکند تا سیستم عصبی تان آرام شود، و جریان خون را در اندام های داخلی افزایش میدهد و قوی تر میکند و اثر ضد التهابی نیز خواهد داشت.

کاهش درد قاعدگی با کمپرس گرم کاهش درد قاعدگی با ماساژ با روغن ها: با استفاده از روغن های معطر مخصوص و ماساژ میتوانید به درمان درد گرفتگی قاعدگی کمک کنید.با استفاده از روغن های مانند اسطوخودوس ، مریم گلی ، میتوانید طول مدت درددوران قاعدگیی را کوتاه کنید. و یا میتوانید آب مقداری برگ ریحان را بگیرید و 2 قاشق چای خوری ازآن را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید و در طولدوران قاعدگی سه بار در روز بنوشید و یا میتوانید برگ های تازه ریحان را به مواد غذاییتان بیافزایید.

در طی یک ماساژ سنگی، سنگ های گرم شده در نواحی مختلف اطراف بدن قرار می گیرند و سپس درمانگر سنگ را نگه داشته و با استفاده از تکنیک های ماساژ سوئدی و فشار ملایم، قسمت های مختلف بدن را ماساژ می دهد. اعمال گرما یا حرارت برای کاهش درد قاعدگی: کمپرس گرم میتواند به کاهش گرفتگی قاعدگی کمک کند. ماساژ مؤثر توسط اثر حرارت مادون قرمز تشدید می شود، چربی، گرما و تخلیه آن را می گیرد. رازیانه: یک قاشق چای خوری دانه های رازیانه را به یک فنجان آب جوش بیفزایید ، مخلوط را مجددا به مدت 5 دقیقه حرارت دهید.اجازه دهید تا کمی خنک شود و سپس یک قاشق چای خوری عسل بیافزایید و به خوب هم بزنید.

این چای را سه بار در روز در طول دوره قاعدگی بنوشید.همچنین میتوانید زنجبیل را در غذا های خود اضافه کنید و یا آن را به تنهایی مصرف کنید. قبل از دریافت این مواد غذایی بویژه اگر در معرض خونریزی شدید هستید با پزشک خود مشورت کنید. پوشش های عضلات رحم را از بین میبرد و این زمانی است که برخی از زنان درد بیشتری را تحمل میکنند و برای یرخی دیگر به اندازه ای شدید نیست که آنها را از انجام فعالیت های روزانه دور نگه دارند. آب بنوشید: اگر شما آب زیادی مینوشید، میتوانید از درد قاعدگی و نفخ شکم جلوگیری کنید.هدف مصرف آب گرم می باشد.که برای بهتر شدن گرفتگی مفید است زیرا جریان خون در بدن را افزایش میدهد و گرفتگی های عضلانی را آرام میکند.

حالا که اطمینان حاصل کردید بیمار به ماساژ قلبی نیاز دارد، بهتر است تا مراحل زیر را دنبال کنید. چاقی صورت معمولا با گرفتن رژیم مناسب، ورزش و مشورت با متخصصان تغذیه بهتر میشود و میتوانید همزمان با لاغر شدن، صورتتان را هم لاغر كنید؛ البته شاید كمی طول بكشد اما بالاخره نتیجه میگیرید. در حقیقت خوراکیها میتوانند روند پیری پوست صورت را به تاخیر اندازند و باعث شوند صورت شادابتر دیده شود. به یک فیزیوتراپ مراجعه کنید: شما میتوانید با دیدن یک فیزیو تراپ و دستکاری کردن ستون فقراتتان به کاهش درد قاعدگی کمک کنید،بویژه در ناحیه پایین کمر و رحم.

گرفتن دست مقابل بینی بیمار، و نگاه کردن به حرکت بالا و پایین قفسه سینه، یا گوش کردن به صدا نفس کشیدن بیمار، راههایی هستند که میتوان از آنها به تنفس بیمار دقت کرد. تعداد افرادی که فشار خون بالا دارند رو به افزایش و تا حدود زیادی به افزایش استرس و سایر عوامل محیطی مربوط است. شما فقط باید نقاط خاصی از پاهای تان را مالش داده و کمی فشار به آنها وارد کنید. مصرف زنجبیل: یک تکه زنجبیل کوچک را درون یک فنجان آب بریزید و به مدت 5 دقیقه بجوشانید.سپس مقدار کمی عسل و آب لیمو به آن اضافه کنید.

رازیانه عالی برای کاهش درد قاعدگی چای بابونه برای کاهش درد قاعدگی: یک فنجان آب را بجوشانید و سپس یک عدد چای کیسه ای حاوی بابونه را درون آن بیاندازید.از یک درپوش استفاده کید و به مدت 10 الی 15 دقیقه صبر کنید و سپس برای طعم دهی، از مقداری آبلیمو یا عسل استفاده کنید. تغییر تغذیه برای کاهش درد قاعدگی چای بیشتری بخورید تا درد قاعدگی تان کاهش یابد: چای برای کمک به درد قاعدگی بسیار موثر است.میتوانید هرگونه طعم چای را انتخاب کنید.چای با روغن نعنا میتواند بسیار تاثیر گذار باشد و چای بابونه هم سطح گیلیسین ادرار را افزایش میدهد و به گرفتگی عضلانی کمک میکند و به عنوان یک آرام بخش عمل میکند.

موثرترین روش های طب سنتی برای کاهش درد قاعدگیراه و روش های خانگی و طبیعی برای کاهش درد قاعدگی خورد و خوراک تان را تغییر دهید در این شرایط خوردنتان را متفاوت کنید، سعی کنید مصرف چربی را کاهش و مصرف سبزیجات را افزایش دهید.یک رژیم غذایی کم چرب،التهاب را در کل بدن شما کاهش میدهد.علاوه بر این به طور کلی باعث سلامت شما میشود. مصرف دانه های زنیان رومی با یک لیوان آب جوشیده درد و گرفتگی عضلانی پا ها را در دوره قاعدگی رفع می کند. بافتی که به جای داخل رحم در خارج از آن رشد می کند.

2. به آرامی کمی از روغن ماساژ را روی پوست پا و ناخنهها بمالید. به منظور بهره مندی از مزایای بیشتر و هدفمند ماساژ کف پا، سعی کنید کمی رفلکسولوژی انجام دهید. تنها سه ماه بعد از ماساژ و رفلکسولوژی ، 65 درصد از این افراد ، کاهش علائم سردرد را گزارش کردند و در درصد کمی هم این علائم کاملا برطرف شد. علائم رایج PMS شامل احساس ناراحتی، حساسیت، اضطراب، تنش، بی خوابی و خستگی است و در ۵۰% از زنان درد نیز وجود دارد.

دیدگاهتان را بنویسید