زایمان طبیعی آسانتر با ماساژ پرینه + فیلم آموزشی

1 یائسگی زودرس چیست؟ 4- چند درصد از زنان دچار یائسگی زودرس می شوند؟ افراد غرق شده و آنهايي كه به دليل مسموميت دارويي دچار ايست قلبي شدهاند و افرادي كه اوردوز كردهاند بايد هم ماساژ قلبي و هم تنفس دهان به دهان دريافت كنند. با این که ماساژ به شما تضمین نمیکند که دچار پارگی نشوید و یا به روشهای دیگر مثل اپیزیوتومی و یا بخیه نیاز نداشته باشید، اما میتواند به شما کمک کند برخی از احساساتی که ممکن است وقتی نوزاد شما وارد دنیا میشود احساس کنید را پنهان کنید.

بنابراین مشورت با پزشک متخصص زنان قبل از استفاده از این روش ها ضرورت دارد. زنان بسیاری گزارش دادند که علائم سندرم قبل ازقاعدگی آنها با زردچوبه، به میزان قابل توجهی کاهش پیدا کرده است. 1- قبل از شروع ماساژ پا ابتدا پای خود را با دو دست بگیرید. کورکومین، یک ماده شیمیایی طبیعی در زردچوبه است که در تسکین علائم سندرم قبل از قاعدگی (PMS) کمک میکند. اما بررسیها نشان داده که ارگاسم میتواند در کاهش درد قاعدگی تاثیر داشته باشد.

به عنوان مثال، «نظریهی کنترل دروازه» پیشنهاد میکند که ماساژ ممکن است شرایطی ایجاد کند که در آن سیگنالهای درد که به مغز فرستاده میشوند، مسدود شوند. آبگرم باعث افزایش جریان خون به پوست شده و ممکن است عضلات گرفته شده را شل کند. سری دیگر ماساژور برای تمرکز ماساژ روی یک نقطهی کوچک و سری دندانهدار برای افزایش گردش خون در نقطهی ماساژ مناسب است. انقباضات مانع برگشت جریان خون به رحم یا اندومتری خواهند شد. به اندازه کافی سبک برای استفاده به عنوان یک مرطوبکننده روزمره است، اما همچنین میتواند برای درمان کسانی که شرایط پوستی شدید از قبیل: اگزما یا آکنه روزاسه (التهاب و قرمزی مزمن پوست صورت، معمولاً در گونهها، بینی و پیشانی) به کار گرفته شود.با توجه به خواص آنتیاکسیدانی آن، روغن آرگان برای بهبود الاستیسیته پوست، از بین بردن آسیبهای رادیکال آزاد و افزایش درخشندگی پوست مورد استفاده قرار گیرد.

در ماساژ سوئدی، درمانگران از روشهایی از جمله لمسکردنهای طولانی، مشتومالدادن، حرکات چرخشی عمیق، تکاندادن و ضربهزدن استفاده میکنند. ماساژ درمانی ۲۰ دقیقهای، در کاهش درد پریود میتواند تاثیر بسزایی داشته باشد. همچنین اعمال گرما برای کاهش درد پریود میتواند درد را تسکین بدهد. برای کاهش درد پریود میتوان از داروهای بدون نسخه (OTC) استفاده کرد. برخی از داروهای گیاهی هم حاوی ترکیبات ضد التهابی و ضد اسپاسم هستند. داشتن رژیم غذایی را هم فراموش نکنید. چند جلسه ماساژدرمانی میتواند اضطرابی صفتی (اضطراب کلی)، افسردگی و درد را کاهش دهد. مصرف کلسیم در روز برای زنان بین سنین ۱۹ و ۵۰ میتواند بسیار مفید و موثر باشد.

در این زمان تسکین درد قاعدگی و کاهش درد امری بسیار ضروری است. طی این تحقیقات، زنانی که با روغنهای طبیعی تحت آزمایش قرار گرفتند شدت دردشان بسیار کمتر بوده است. همچنین مصرف این ماده میتواند شدت و طول درد قاعدگی را کاهش بدهد. قبل از اینکه به سراغ راهکارهای کاهش درد برویم میخواهیم علت قاعدگی دردناک را درد شدید پریود را بررسی کنیم. برای اینکار علاوه بر اینکه از لوسیون و کرمهای مختلف بهداشتی میتوان استفاده کرد، از محصولات و راهکارهای طبیعی نیز میتوان کمک گرفت. اما این چیزی نیست که پزشکان معمولاً برای آزمایش یا درمان آن را توصیه و یا نیز از آن استفاده کنند.

در انجام احیای قلبی عروقی توصیه اینست که اگر آموزش مناسبی از قبل برای این کار ندیده اید فقط به انجام ماساژ قلبی به اندازه ۱۰۰ بار در دقیقه اکتفا کرده و کاری به تنفس بیمار نداشته باشید ولی اگر آموزش دیده باشید ابتدا ۳۰ مرتبه به قلب بیمار فشار میاورید و سپس به سراغ سیستم تنفس وی میروید. برخی متخصصان اظهار دارند ممکن است سیستم عصبی بیمار را از حالت سمپاتیک به پاراسمپاتیک هدایت کند. ارگاسم واژن حتی با تحریک مغز میتواند باعث ترشح انتقال دهندههای عصبی مانند اندروفین و اکسی توسین شود. به نوعی که باعث آزاد شدن انتقال دهندههای عصبی و هورمونها شده و درد پریود را کاهش میدهد.

بورون یک ماده معدنی است که به جذب کلسیم و فسفر کمک کرده و باعث تسکین گرفتگی قاعدگی میشود. پاسخ برای سوالی که چرا برخی از زنان قاعدگی به شدت دردناک تجربه میکنند. نوشیدن آب کافی از نفخ دردناک در دوران قاعدگی جلوگیری میکند. یا اسنکه چرا برخی دیگر در دوران قاعدگی درد کمتر و نرمالی دارند. تولید بیش از حد یا حساسیت به پروستاگلاندینها (هورمونی که بر رحم تأثیر میگذارد). مثلا عوارض قرص های ضد بارداری شامل لکه بینی، حالت تهوع، حساسیت به لمس سینه و کاهش تمایل جنسی است. برای چاقی صورت و برجسته شدن گونه ها، انگشت اشاره و انگشت وسط را مقداری با روغن های نام برده شده چرب کرده و به صورت دورانی، لپ ها را به سمت بالا ماساژ دهید.

شما در زمان درد میتوانید با استفاده از خوراکیها، به تسکین درد قاعدگی خود کمک کنید و درد پریودی را به حداقل برسانید. استفاده منفرد و جداگانه از هر یک از این روغن ها جهت آرامش و استراحت اعصاب بدن و انبساط عضلات در دوره قاعدگی نیز مؤثر می باشد. 3. انجام به موقع ماساژ پرینه از به دنیا آمدن نوزاد به کمک جراحی و یا استفاده از فورسپس جلوگیری خواهد نمود.

۳ یا ۴ بار تمرین در هفته (با توجه به توان بدن) به طور چشمگیری درد پریود را بهبود میبخشد. زنانی که درد شدید دارند با مصرف این داروها میتوانند تا حدودی درشان را کاهش دهند. قبل از مصرف مکملهای دارای کلسیم حتما با پزشک صحبت کنید تا بگوید برای شما خطر دارد یا خیر! چند روز قبل از شروع قاعدگی، ماساژ را شروع کنید. استفاده از کورکومین برای تسکین علائم سندرم قبل از قاعدگی هم پیشنهاد پزشکان است. همچنین از ماساژ درمانی میتوان در دوران قاعدگی هم بهره برد و درد را تسکین داد.

کافی است یک بسته کوچک از پودر ژلاتین را با یک لیوان آب داغ ترکیب کرده و با هم زدن آن محلول را خنک کنید. برای مشاوره آنلاین پزشکی با متخصص زنان، اپلیکیشن “ازپزشک” را دانلود و نصب کنید. چند مورد از راهکارهایی که پزشکان تیم “ازپزشک” پیشنهاد کردهاند در اختیار شما قرار میدهیم. در ادامه چند نمونه از فواید ماساژ برای قلب که به سلامتی آن به طور غیر مستقیم کمک میکنند را به طور خلاصه شرح میدهیم. شما همچنین میتووانید مواد غذایی را که حاوی آب زیادی هستند در رژیم غذایی روتینتان بیافزایید مانند:کرفس، کاهو ،خیار و هندوانه.

دیدگاهتان را بنویسید